Friday, September 19, 2008

叮叮蛋糕下集

還記得叮叮蛋糕嗎?唔記得唔緊要,有人記得!

話說上次去日本前,楊媽媽醒了我一個荀方法入住荀酒店,於是去到日本便想買點甚麼小手信答謝她。可是媽媽的Kitty Collection實在龐大,要買到她沒有的,命中率實在低。於是便轉移視線,向仔仔喜歡的麵包超人着手,起碼年資尚淺,double的機會比較微,加上買的是mini食物盒,就是剛好夠裝Cheerios那個size,多一個半個也沒所謂吧。加上嘛,不用自己揍的小朋友是最可愛的,見到他們喜歡的東東,不捨得不買!那時還搭配了一盒麵包超人餅仔,好讓那盒仔有點內涵,不過後來發現那盒餅仔加拿大也有得賣(還好像有兩款),笨!

今次輪到楊媽媽日遊,尋晚收到她的message話帶了小東東給我,今日放工便去領獎。打開時「吖!」了一聲,叮叮蛋糕是在她返香港之後寫的喔,返到香港都咁神心睇我個blog?!更「吖!」的是,尋晚見到枱頭食剩那包時在想,得番一包唔捨得食0添!再「吖!」一點的是,明明有三種味道,點解你會知我唔食之菇nik味呢?
謝謝你喔!也證明了網上交到的不一定是壞人喔!

4 comments:

Anonymous said...

不客氣~ 不客氣~


話說有日阿仔係我阿媽張床瞓左﹐我又訓唔著﹐咪去左書房上網囉﹐甘岩就睇到你個叮叮蛋糕post喇~ 長期失憶的我竟然記得個包裝﹐又比我見到﹐諗起你﹐咪買左比你囉。不過其實我們去那家daiso只得這兩隻味﹐我又唔識睇所以就買晒兩隻喇﹗平日我地係香港住酒店-無網上架~ 所以真係有甘岩﹐得甘轎先見得到﹐買得到呢﹗

慢用慢用﹗

Queen said...

咁就真係天意,竟然只有我食0個兩隻味賣!啡色係caramel,藍色係vanilla,然後上次我買到紅色0既朱古力。我0個晚仲0係度諗,我大伯就0黎去日本,如果叫佢買會唔會有點勞師動眾呢?估唔到第二日就收到!Thank you!

Anonymous said...

唉!去日本我做咩計見唔到到這傢伙架!好想食添~mark低出年去日本要買......
唔知city super / sogo有無呢????meme

Queen said...

可能吉豬島都有,反正是Daiso出品。好好味就唔講得,不過唔駛兩分鐘有熱辣辣“出爐”蛋糕食,仲唔駛焗爐0添!唔會對叮叮食品抱太大期望,兼貪佢細細盒易收藏的話,這隻0野買得過!加上一向認為日本仔出品,衰極有個譜!話時話,你上次搬0左大半個日本番香港,仲唔夠皮?