Thursday, September 11, 2008

咖喱雞炒烏冬

平時花師奶煮飯,都係食中餐多,到我煮飯時都會食點特別的。尋日放半晝,更加唔可以打苦頭,一於煮咖喱雞炒烏冬(起碼令「人」覺得好複雜嘛!)。
上次特價時買了盒咖喱磚,以備不時之需。
我鍾意食冰烏冬,貪佢夠彈牙。不過用0黎炒就要先烚軟,再隔水(要好乾身,可以再用paper towel印吓)。一包五餅煮晒,諗住自己食一餅、帶飯一餅,唐生食餅半,另外餅半帶飯。
輪到個汁啦!首先爆香雞柳(當然係要洗乾淨、切好同調味啦,唔駛講得咁清楚啦0掛!),如果有洋蔥就爆洋蔥先啦,香0的!
雞熟後加入粟米,可以加紅蘿蔔、薯仔等等(不過薯仔我就會爆香0左先!)。(睇我隻手幾滑!不過尋晚比咖喱汁彈親)
一般用一舊磚就落三杯水,不過因為要用0黎炒烏冬,個汁要杰0的,所以今次只係落0左兩杯水。
舊磚其實可以再分開四格,所以少人食的話可以用少0的!(擺出來時唐生以為是朱古力,差點咬下去!)
今次我就用晒四格,不過都要劈開先放落個煲,就會容易0的溶。要不時攪動喔,咪舊磚會沉落煲底,黐底呀!
最後炒烏冬,再加埋咖喱汁撈勻,搞掂!

最後,除了我帶了飯之外,其他都被吃清光!

No comments: