Thursday, September 4, 2008

奇人異事

頭先有個一拐一拐的奇人耆英入0左0黎公司借電話…

奇人:Can I use your phone?
我:Sure
奇人:Do I dial 9?
我:No, 8.

過0左一陣

奇人:I keep getting busy signal!
我:Did you dial 8?
奇人:I dialed 9.
我:No, 8.
奇人:9?
我:EIGHT!
奇人:9?
我:EIGHT!(係咪聾0架??)
奇人:Thank you!

打完電話

奇人:Thank you!
(下刪二百字)
奇人:Are you Filipino?
我:No, I'm Chinese.(心諗:冇嘢呀?我出名白雪雪0架啦,邊忽似賓賓呀?)
奇人:You have a pretty face!
我:Thank you!

咁即係點?我有一副似賓賓的pretty face嗎?

No comments: