Wednesday, September 17, 2008

廢話

還記得麻煩同事嗎?她好久沒出場了!

其實我知道她本身沒惡意的,只是成日想撩人傾計。永遠在我最忙最唔想講嘢的時候,佢就跟我講廢話,而她的廢話真的廢到我唔識答!一般比較耐冇見的朋友都會以 "How's your marriage life?" 來打開話題匣子,但這位同事卻差不多每天都問,總之想講嘢又想不到話題時便會問。大佬呀,你個marriage life會日日改變麼?邊有咁dramatic呀?係咁刺激就唔會有咁多人對到悶要離婚啦!

其實,諗唔到講乜咪唔好講囉,我也不是悶到需要她來entertain我的!

No comments: