Wednesday, August 13, 2008

龍蝦之夜

跟唐生說起今日同事話去了Grand Island食那個special menu,心郁郁想去試!上次去已經是幾年前,是想再幫襯但每次都醒唔起這家就在左近的餐廳,趁著它做special便仆到去!

這是$19.95的August Special Menu,星期日至四都有得食。基本item包括Granny Smith Apple, Mandarin and Poached Pear Organic Salad,主菜可以揀Grilled Salmon或Lobster Thermidor,還有是日甜品,今日係Mixed Berry Mousse。

我倆都加了$2 upgrade個salad做Lobster Bisque。龍蝦湯製作過程複雜,我不會在家做,但又愛飲,所以餐廳有的話都會叫。今次可以加兩蚊就有得飲,仲好!
除了set dinner,還加了我最愛的appetizer-crab cake!上次來時賣晒,好在今次有得試。Crab Cake做法沒Lobster Bisque般複雜,我也試過做,不過罐頭crab meat碎濕濕,食起來口感不夠豐富,frozen crab meat也不是度度有得賣,而且一次過要做好多。還是偶爾岀街食吧,反正so far吃過的crab cake,間間都有特色!如果要選最愛,必定是Ruth's Chris的,那些lump實在巨,蟹味也實在鮮!不過,今晚吃的這個也不賴,也有好多鮮明的蟹肉絲喔!$7.95有兩件的話,好好啦!當然不及Ruth's Chris的多啦,但價錢差三倍有多喎!
終於到主菜出場,我倆都愛lobster,兼覺得salmon沒甚麼吸引,所以少有地揀了一樣的。 Lobster Thermidor的做法是先起肉,跟洋蔥、bell pepper、蘑菇、芝士等用白酒燴,再釀番入個龍蝦殼度,然後拎去焗。一般食龍蝦都會比較困難,但呢個就不費吹灰之力,單手用叉食都無問題!這份主菜的正價是$25.95,本以為特價餐仲包前菜甜品,個主菜實食唔飽,還以為會得半隻甚至一截,但竟然有一隻(應該有磅半的)喔!驟眼睇以為被偷起了鉗,但其實鉗肉就釀在龍蝦裡面(見到圖中上半隻中間那片橙色的肉嗎?),所以應該是原隻的肉比晒我。不過就算唔係咁又點?這個價錢已經好抵啦!況且我都食唔晒,分了起碼四分一隻給唐生,留肚食甜品好過!
甜品我們也加了$2 upgrade做我的另一最愛-Creme Brulee!上次在這裡吃,面頭的糖燒得over了少少,今次就perfect!下面的creme也不是一般的焗蛋,而是加了espresso打成的mousse,燒糖的脆,espresso的香,加上mousse的滑,是另一種食法!
雖然前後加多四蚊變成24蚊,但起碼可以加錢食到我愛吃的,唔駛好似甚麼~licious那般局限着!是uptown近近0地的推介!

No comments: