Thursday, August 14, 2008

頸梗膊痛

膊頭同頸痛得不得了,大概是得到了OL病–Repetitive Strain。每日重複著同一個動作,不是data entry便是摺信入信封,便得到了這個痛症。跟某人說了九萬次,得來的是極度懷疑的眼光,因為他始終認為我份工是坐著沒事幹的,照道理應該不會勞損。

這幾日訓醒整個背脊都好痛,尋日更差點起唔到身。頂唔順之下終於lunch time去做了半個鐘頭massage!那位姨姨的手指一掂落我條頸便痛得想大叫,然後整個過程既痛苦又舒服(好矛盾)。不過今朝起身已經冇之前咁痛,睇吓可以捱得幾耐!

之前玩yoga時係好一點,雖然只係一個禮拜做一個鐘,總好過零運動。有試過玩Wii Fit的,但始終不一樣,況且也很不定時去玩。一直都想pick up番真正的yoga,但還未的起心肝去報名,看來真的要行動了,不然到了冬天又有藉口唔去了!

No comments: