Wednesday, August 6, 2008

船到橋頭自然直

上回講到諸事lay同事放假,唔經唔覺今日便復工。之前都有想過應該如何對住此人,不過今日大家都好好戲,完全當無事發生。不過始終要打醒十二分精神,實在令人精神緊張!

臨收工,收到個電話,內容大概是由於部門架構重整(是在我放假時無啦啦宣佈重整的),下個禮拜起我將會被安排負責其他工作,就連老細都轉埋,詳情有待禮拜五正式公佈。總之就是要跟Sexual Health Department脫離關係了喔,公司裡哪有一個部門比sexual health更有趣呢?轉竇,有點開心,也有點擔心。

開心的是:
  • 當然是可以脫離某人的法眼,鬆晒!
  • 依然可以留守在Markham Office(咪叫我relocate呀,我買屋都買公司隔離0架)
  • 唔駛再頂替receptionist的breaks & lunches,可以自由選擇食飯時間
  • 老細依然是山高皇帝遠,跟我在不同的office
擔心的是:
  • 新人事,新作風,又要重新認識/適應一個新老細
  • 被安排的新範疇聽起來是悶蛋工作,未必會喜歡
  • 手頭上的工作不少,要交捧實在唔容易
  • 由於依然留守的關係,相信舊老細有搞唔掂的事便會繼續來找我
  • 雖說是留守大本營,始終是轉了team,跟本來熟絡了的同事會沒那麼close了
其實會唔會係因為某人做了手腳,為了免傷和氣,才作出此安排呢?不過無理由咁落本,連老細都換埋0者。Anyways,想多也沒用,看過禮拜五的memo再算!

題外話:今日同同事出去散步時,大伙兒跑到Main Street買雪糕,透心涼!

No comments: