Thursday, July 2, 2009

Discovery Channel

今天總是覺得怪怪的,周身唔聚財咁!

突然醒起要來的好像沒意思要來(沒錯以往是會預先通風報信的),心知不妙!

囉囉攣了一整天,還是去找答案吧,反正公司有架生!

本來是想叫專業的護士同事幫手的,但因為不想太張揚,還是自己偷偷地搞掂吧!

公司的架生不像市面上買到的棒棒般包裝,而是簡單得來貌似很Pro的test strip。

看到第一條線跑岀時,心裡不斷喊停。點知喝都喝唔住,第二條線已經隨即浮現-Oh Shit!
也許是太過事岀突然,回到座位之後,眼淚就不斷湧出來。定過神以後,第一件事是約醫生!

「喂,Amy,我想約鄧醫生呀!」

「要下個禮拜三喎!」

「有無早0的呀?我好急好急好急喎!」

「你咩事呀?」

「我有0左呀!」

「(呆)⋯⋯吓⋯⋯咁呀⋯⋯」

「其實我係想佢幫我確認一下,我唔見佢都得0既!」

「咁一係我叫醫生寫張紙你去驗0左先,你下星期三0黎見佢啦!」

「好啦,我本身已經約0左禮拜三0架啦,不過本來唔係睇呢樣0者!」

3 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

令我諗起個時我同醫務所阿接線的對話﹐哈~~ 究竟有左算急症定“無乜野”呢﹖﹖﹖ 暫時未有做#2的打算﹐所以唔洗諗下下次要點同阿接線講 : D

Queen said...

咁你0個次應該唔係Amy接電話啦,otherwise佢應該會有經驗同我應對!

楊媽媽 yeungmama said...

因為個次我啦佢講“無乜野﹐唔係好急﹐幾時都得”﹐接線的問我咩樹﹐我話“有左之嘛~”﹐對方就是##大驚##﹐同你地對話好似岩岩相反﹐哈哈哈