Thursday, July 2, 2009

要定唔要?

晚上,鄧醫生突然打來,問我怎麼了,係想要定唔要(也許是見我咁急打去,猜到是意外吧!)?我說應該係要的,只是想確認一下。他說自己驗到係就係啦,不過還是要到他那裡驗一下,留個記錄嚕!然後他還着我想想要找哪個OB,那時候我已經開始咽哽得講不出聲,只是由他繼續自顧自的說,最後我勉強說了句:其實我未有心理準備!他安慰我說:唔緊要,你聽日0黎驗0左先啦,禮拜一話你知個結果,然後再從長計議啦!

收線後,回到書房從後攬着他,他當然緊張地問我咩事啦!

「我有0左⋯⋯」

「吓!點解咁0架?」

「你係咪唔想要呀?」

(靜)

「你係咪唔想要呀?」

(靜)

「咁即係唔想要呀?」

「唔係,我只係擔心0者!我0地係咪真係負擔到?」

「我唔覺得經濟上有問題喎!平有平養,貴有貴養0者!大把人窮過我0地都養得起啦!」

「你係咪真係ready?」

「一直都係你唔ready之嘛,我ok呀!」

「咁就要啦!」

之後,我們便回家報喜。

No comments: