Wednesday, July 29, 2009

潮流棧

自從那家咖哩豬扒專門店關門大吉之後,就沒有吃同類型食物的地方了!

早前我家樓下開了一家類似的,即管試試!

Menu跟品味空間的差不多,不過款式更多。上次晚飯唐生點了鍋燒鰻魚蓋飯,我點了白汁豬柳烏冬,另加一客海苔玉子豬扒。可惜忘記了味道,沒食評好寫嚕!
今日午餐唐生點了鰻魚炒飯($7.99),我就點了煎蛋雞扒蓋飯($6.99),午餐奉送冷熱奶茶或檸茶。

鰻魚飯炒得不錯,不會乾,有彈性。雞扒也不會炸到乾爭爭,十分juicy。而且汁料份量剛剛好,不會淋到濕濕的。略嫌煎蛋太熟,太陽蛋會比較好,不過而家不能吃生蛋黃,所以算啦!午餐來講,份量十足!唐生吃完他的已經捧著肚皮,我更食剩了一半!
會再幫襯的!下次試試下午茶啦!

4 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

萬錦都開左間野﹐有小丸子﹐炸豬扒等﹐早前試過覺得OK窩﹐有機會你哋都可以試下~

Queen said...

咦!我0地可能講緊同一間!

楊媽媽 yeungmama said...

我check返個名﹐原來真係同一間 哈哈 我以為你講間你屋企隔離個plaza添﹗﹗﹗ 下次約你就去呢度喇﹗ 我覺得唔錯 : D

Queen said...

好呀好呀!一於去0個度,希望佢到時仲健在!=P