Sunday, July 5, 2009

顧慮

唐生見我每天哭哭啼啼,終於忍不住問我怕甚麼。

我說我怕痛呀!

而且這次是事岀突然,完全沒有心理準備喔!

需知道,我這個typical的處女座是每件事都要預先安排妥當的,就連簡單如吃頓晚飯,也要盤算午餐幾點食同食咩好,以免到晚餐時沒胃口吃。一但計劃突然有變,我就會發起癲來!

今次不是吃頓飯咁簡單呀!有了寶寶,我的全盤計劃就要從新盤算。本來打算買架second car,去多幾次旅行,讀幾個part time course,甚至過幾年換間大一點的房子,然後才決定要不要生小孩 。一下子,整個計劃被推翻了,有點不知所措!

好在那次睇車時沒衝動到立即扑槌,不然連國防儲備金都花光了!

2 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

阿楊媽媽話﹐唔係好痛架啫﹐可以接受﹐可以接受。只要留得阿B在﹐我撐你﹗ ^____^

Queen said...

Thank you!! 我都不斷同自己講,咁多人都係咁生,無理由我做唔到!連大部分人都嘔到死去活來的1st trimester我都差不多順利過度了,應該handle到的!