Sunday, March 1, 2009

扶老攜幼旅行團

心水清的應該已經有個疑問嘞,明明我家只有六人,點解會變成一行八人呢?自己估吓啦!

其實一家人去旅行我是沒所謂,反正可以一家人出門的機會真的買少見少,要咁多人一齊儲夠錢,一齊請到假,一齊想去同一個地方喎,幾難!加上過多三個月就搬走了,一家人食餐飯也不是咁易約啦!

倒是擔心行程裡會出現的問題!我是個typical的處女座,事事要安排得好完美。萬一出了岔子,要臨時改變計劃,我是會發瘋的!不過一行有八人,難免會有小問題,迷路啦、排隊比錢久等了啦、溝通上出問題啦....總之就是未必可以按着行程走啦!

還有八人裡面只靠我那不足半桶水的日文,咁就好唔得閒嘞!本來如果沒人識的話,大家都會自己想辦法搞掂。但當有一個人識少少的話,比着你會依賴那個人啦!如是者,食飯點菜、買衫試衫我都走唔甩了!好在日本是自動販賣機王國,唔駛講0野的,看圖識字,搞掂!

不過人多也有好處,起碼唔駛周街搵人幫我們影相!上次honeymoon,不是拍了一大堆單人照,就是找人拍雙人照卻又拍得不好,又唔好意思叫人影多張,今次應該不會有這個問題啦!

2 comments:

chan ka said...

ok let me guess... the other TWO are: 1) 扶老= your "lo yea + lie lie" OR 2) 攜幼= u got a TWINS!???!?! haha

Queen said...

0岩0左少少!

不過我係絕對唔會陀住對Twins去東奔西跑的,搵命博咩?!

繼續估啦!