Saturday, March 7, 2009

餃子素麵

學生仔今日請病假,休息一天!

約了1:30做massage,不想太晏食lunch,怕吃得太飽之後趴着被人按會作嘔,於是未夠11點便食個brunch。

好喜歡食麵,尤其是日本的、白色的,稻庭烏冬、讚岐烏冬都是我的最愛。今天選了幼幼的友白髮麵,加入幾粒水餃,變成餃子素麵。
最討厭煮意粉時往往難以estimate份量,不是太多,就是太少!所以好喜歡這種一束束的包裝,不用估計,一束就是一人份。一包5份,大概兩三蚊吧,各大華人超市有售。
麵質彈牙爽滑是重要,不過只用清水煮的話,想好食都難,所以食麵最緊要湯底!

岀街食麵,因為人家的湯底熬了幾萬年,湯入味得不得了,家裡難以模仿。

好在時代進步,超市裡面已經有一瓶一罐的湯底賣,而且味道也不錯。我愛日本麵那種清清的木魚湯底,不過總不會為了吃一碗麵而在家熬幾個鐘吧!這個產品就救了我-濃縮4倍的木魚湯底,一人份的湯麵,加兩三湯匙就好,已經好夠味了!一大瓶九百幾毫升,H-Mart減價時賣$6.98,有排用!以後岀街不會叫清湯底的麵食了,要食就食在家整唔到的味道啦!

5 comments:

chan ka said...

wah... those Japanese noodles seem delicious~ :P

楊媽媽 yeungmama said...

多謝介紹啊﹗ 阿仔最愛吃烏冬﹐但用小魚仔煲個味始終唔係街外個隻﹐下次買支試下先﹗

另外﹐你會唔會知整日式豬扒蛋飯用邊隻汁呢﹖﹖﹖ H mart幾百支汁﹐睇到頭暈眼花啊﹗

Queen said...

印象中係有見過豬扒飯個汁,也曾經買過味道差不多的親子丼汁,好方便,煮好個飯照頭淋上去就食得,不過牌子名實在是忘了,也好像有一段日子沒在市面上見過!

而家煮就會用這個木魚湯底(一杯半)+味醂、日本豉油、糖(各3湯匙)自己調教,不過始終不及現成的方便!

我最鍾意逗留H Mart那個賣醬油的aisle,好好睇0架,不過真係要在裡面找自己想要的那款就實在好眼花!

下次去開見到那支豬扒飯汁就影張相過你睇啦!

楊媽媽 yeungmama said...

唔該你先﹐呢兩個星期spring break無堂上﹐天氣好再去H mart走走﹐睇下好唔好彩先得。

味醂我也想買一支﹐有無邊隻牌子好味可以介紹下﹖

Queen said...

味醂我是用Kikkoman的,紅色蓋,白色招紙,上面黃黃綠綠的!