Friday, October 17, 2008

未ready!

看醫生時閒話家常,他問我有冇諗住生。我說沒有,未ready!

當然除了他,身邊的朋友同事都有問。不過我還是那句:未ready!

說真的,是有想過生,不過經過上次的疑雲,擔心的比開心的多,便知道自己真的未ready!間唔時會泛起想要的念頭,是因為打從心底我是喜歡小孩的,不然也不會副業去教小朋友。不過每當在街上見到嘈喧巴閉的搗蛋B,便跟自己說還是不要好了!加上生了個B,樣樣都係錢,自己慳埋都唔夠佢洗,還有時間心機呢,不是個easy job喔!而且我喜歡的是幾歲大的得意小朋友,咁到佢脫離小朋友行列點算?還會覺得得意可愛嗎?

醫生話,我們而家仲細,有的是時間。考慮清楚才決定吧,生了出來就冇得塞番入去啦!佢話physically到30歲才考慮都未遲,不過要考慮的不只是生仔的年紀,而是要做到幾歲他(們)才會甩身。佢仲話,最好生兩個,小朋友有個伴便不會成日lur大人玩,冇咁煩喎!

還是那句:未ready!

No comments: