Wednesday, October 15, 2008

一盅兩件

跟唐生飲茶的弊處是,我倆吃的都不一樣!他一定要吃傳統的,蝦餃、燒賣、叉燒包、牛肉球、珍珠雞、鳳爪,全部都愛。我呢?當然對平凡的點心看不上眼。喜歡新派的、fusion的,也愛香口煎炸0野。他還好,以上的他可以自己擦掉一籠,有時我也會幫他食一粒燒賣半舊牛肉球。可是我想吃的腐皮卷、芋絲餅、流沙飽,總不能一個人搞掂,而他就真係話唔食就唔食,咁我就唯有唔叫!所以每次兩個人去飲茶,其實嚴格來說是我陪他飲茶多!

By the way,Kennedy/14街那家金X,又或者可以叫X屋的流沙煎堆仔好好味的!外面脆裡面包著熱沙,比一般流沙飽有更豐富口感!一定要趁熱食,沙才會流出來。我食了兩個,一個要帶回家,因為有人實在唔識欣賞。那個葡式迷你雞批也好味,我也吃了兩個,不是他不吃,而是好味到我要他讓我吃!

9 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

幾時得==閒約我去===飲茶? 你愛的正是我飛忽甩﹗

Queen said...

係咪真先?隨時奉陪!!

楊媽媽 yeungmama said...

聽日可能會同個朋友去試 (他也是流沙fans!) 你下星期日無約﹖

Queen said...

下星期日ok呀!我老公下個weekend要做足兩日,我冇掟去呀!

Queen said...

By the way,唔好食唔好找我晦氣呀!^____^

楊媽媽 yeungmama said...

我個‘friend-dor’今日skip堂﹐無去到喔﹗ 就下星期一起去啦~

星期六 10:15 am 左右 (早上要上堂)
or
星期日 anytime

u pick! : )

Queen said...

就星期日吧!時間都沒所謂,唔好倒塔咁早就ok啦!我還未到七點去飲早茶的亞婆階段!^___^

楊媽媽 yeungmama said...

我地都無甘早起床﹗
如果你唔介意就就我個仔﹐佢起身我打比你好嗎﹖ (雖然我好似無save你電話落我cellphone ... 哈哈哈)

Queen said...

好呀! 你0地起身call我啦!
647-273-A.PAT (2728)