Thursday, October 23, 2008

再見了!

做埋下個禮拜就走了,同事們為我搞了個farewell lunch!我揀了The Fish House,因為之前友人介紹過,一直想去試試!

點了個Clam Chowder,很濃郁的!另外主菜揀了Angel Hair Pasta & Seafood,有龍蝦肉同帶子。唔知係咪個湯太濃,有點鹹,不過總括來講是好味!
他們還有個Early Bird Special,下午4-6,頭盤、主菜+甜品的3 course dinner都係$17.99-$19.99,抵!

回到公司,好戲在後頭!老細送來一張goodbye card+HBC的giftcard,大概是知道我新居有需要添置點甚麼,卻又不想在我未搬前添加我的雜物量,送giftcard就是最好不過了!

說真的,我真的不捨得這個Team!

No comments: