Friday, October 17, 2008

醫生與我

今日要做body check,由於要空肚抽血,便約了晨早的appointment,免得餓壞肚子。

10:15去到,先度高磅重。嘩!高了半吋喔!乜我仲有得高咩?

靚仔醫生10:30才推門進來,早知唔駛咁急啦,趕到我0丫!醫生說我身體沒甚麼大問題,只是血壓有點低,不過未至於要擔心的地步。其實我都知我是低低0地,有時自己都feel到好似想暈咁,不過touch wood未試過真係暈!

唔經唔覺,我跟了靚仔醫生都九年了!最初不是看他的,是要看隔離房那個很酷的女醫生。後來有次發高燒,其他的醫生都不在,只得這個新牌仔肯收新症,唯有看他!還記得那次都燒得幾厲害,第二日他還親自打給我問候一番!而家好少醫生咁關心病人0架啦,那次之後我就愛死他了!隔離房那個超冷酷兼廢廢0地的女醫,我忘記得一乾二淨了!

不過去看他也很有挑戰性,首先appointent是很難約,今日打去約嗎?起碼下個禮拜先有得睇!去到黃金商場又難泊車,車位又少又窄人又多!入到醫務所還要起碼等半個鐘至九個字才見到醫生,真係少點耐性都唔得!

不過等幾耐我都會繼續等的!

5 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

唔通你又係鄧醫生fans成員﹖﹖﹖﹗﹗﹗

Queen said...

哈哈!其實我之前都有諗過我0地係睇同一個醫生0架啦!線索就來自《楊咩咩的成長日誌》。諗住如果係真的話你一定會回應我呢篇,估唔到真係比我估中!

再次證明世界真細小!

iamdorothi said...

"其實我都知我是低低0地"
LOL!!!

Queen said...

不是你想那個意思啦!專心讀書啦你!

楊媽媽 yeungmama said...

my god ... 一定要去飲茶再傾下有咩野我地係same same的﹐哈哈哈