Friday, May 30, 2008

排長龍

今日山頂做promo,三毫子搭纜車,正合我們這些遊客心意!

一點鐘去到纜車站,勁多人!問龍尾的警察叔叔龍頭在哪?佢話要排四個幾鐘,決定放棄!明明是返工返學的日子,究竟香港哪來咁多閒人呢??
由於今晚約了公公阿姨在佐敦食飯,便提早岀去食個下午茶。每次返香港都會到澳洲牛奶公司一趟,今次也不例外,炒蛋多士更是必食之選!話明食下午茶,當然是點茶餐。
我:唔該兩個茶餐。

伙記:煎蛋定炒蛋?

我:炒蛋

伙記:意粉定通粉?

我:意粉,一凍一熱奶茶。

這裡的伙記的速度,令我都有點心急,成日想在他發問之前一輪嘴落單。好想練習說:茶餐要炒蛋意粉奶茶,但每次都比他慢!
不消十秒,沒誇張,是十秒,餐點便送上!最愛將炒蛋夾入厚多士,蛋夠滑夠份量,是他們的招牌菜。單點的話,記得叫炒蛋多士,而不是蛋治烘底,雖不知味道上有何分別,但起碼平了兩蚊!另外,我的最愛還有蛋白燉鮮奶,不過今次食唔落!

No comments: