Sunday, May 4, 2008

偶遇

今天在街上偶遇網友HelloMiMi,其實我們只見過一次面,就是上個禮拜冒昧到她家借東西嚕!但打招呼時,就好像好熟似的,我會說得岀她仔仔的名字,她會記得我還有兩個星期的deadline!其實在上次見面之前,我倆都沒直接對話過,只是靠互看對方的blog而認識!說真的,在第一次見面之前,我有想過,如果有一天在街上碰面,打唔打招呼好呢??估唔到,真的遇見了!

今天還發現了一件事,唐生竟然會跟素未謀面的Ethan打招呼呢(Ethan還乖乖的回他一個笑喔)!似乎他對BB開始沒以前般抗拒了!

2 comments:

Anonymous said...

每次我極wu-where的時候就會撞度人了...﹗ 您和唐生很襯呢~

生BB﹐慢慢黎啦~ 等你搬定左﹐你個“仔”大d先啦﹐唔係要湊住兩個“仔”﹐好大件事﹗ (哈)

其實﹐很多時也有人見到我不敢相認呢~ 回來才留msg說我在XXX見到你﹗ 搞到我唔敢出街啦﹗ (講笑)

Queen said...

生BB,其實我都未ready。只不過想慢慢train up他,令他對BB的抗拒度減低,咁待我ready時,他也ready了!

同意,現階段湊一個仔已足夠!^.^