Thursday, August 20, 2009

放過我

公司某外籍同事,總是每天都來「提醒」我:你看起來大件了好多!噢,就連手臂也粗了!她是個教產前班的護士,應該好清楚初級孕婦會很在意這些說話!

最初只是報以微笑,甚至求其回應。終於尋日她再講多次時,我說:係呀,唔生大隻0的點抱得起BB呢?

其實,這個時候唔係越來越大份,難道會縮水麼??還是要我而家跑去減肥呢?一個女人畢生就為自己的身型體重而煩惱,難道連這幾個月都唔可以比我鬆一口氣嗎?

也許自己根本不在意,之前減肥只是為了其他閒人的一句:你肥0左喎!有時我會想答:係呀,肥0左咪好囉, 我增緊肥吖嘛!唔通瘦到碌竹咁好咩?!

我不反對人增肥減肥,畢竟人人的審美標準不一樣,但請別將你的「標準」加在我身上!

陳慧琳可以長肚唔長肉確是令人羨慕,不過正常的孕婦是會在孕期增加25-35磅的,所以我也不會覺得自己很過份!

No comments: