Monday, August 3, 2009

說來話長

小時候都會覺得女人就是應該結婚生子,但自從知道無論順產還是開刀都好痛+會有「被剪」這個環節之後,就覺得結婚已經足夠。

從來不是抗拒小朋友,畢竟都教過幼兒班,唔鍾意都做唔到呢份工。而且見到可愛的小朋友,我是會逗他們玩的。也許因為咁,好多人都以為我是好想自己生番個的。

錯!錯!錯!

鍾意不等於要擁有!想到養個人仔要幾多金錢時間心機,要負上幾大責任,就打消了念頭。有時自己想訓晏一點都唔得,要晨咁早起身整早餐pack lunch再送返學,完全唔係我的life style!加上嫁了個極唔鍾意小朋友的老公,就更加覺得生仔這回事離我好遠!

後來,漸覺離開三字頭已經不遠,是時候決定生定唔生,要生的話就三十前搞掂好了!於是見到可愛小朋友時就會乘機跟他說不如生一個吖,其實心底裡是好想他說不的,只要他說不,我就唔駛諗了!

可是天意就是要弄人,無論他說了幾多次不,要發生的始終要發生。既然已經改變不了,唯有改變我的生活模式啦!也唯有不斷同自己講,小朋友大得好快的,好快就識自己返學,好快就唔到我理啦!

4 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

don't worry,唔諗就無野架喇~~~ 諗得越多反而仲驚添。 到時太忙都唔會唔記得做左d乜架喇﹗ : D : D : D (不過見到advil減價就買定樽喇(bfing safe!)﹐依阿護士講﹕你無需要做超人忍痛窩﹐痛咪食藥囉﹗)

Queen said...

都係0既,煮到埋0黎就食啦!

我個friend都話其實已經痛到唔知被剪啦!可能到時已經失去知覺!

楊媽媽 yeungmama said...

事實為﹕
阿醫生完事後話﹕“我以家幫你縫返個傷口丫!"
我心諗﹕“吓﹐乜你剪左咩﹖﹖﹖”

Queen said...

如果連呢句都唔講可能一世都唔知~~ ^.^