Friday, August 14, 2009

爸爸的專利

爸爸哄個頭埋我的肚子,說聽到裡面有水聲。係咪真係聽到0架??

不過我就沒可能聽到啦!除非有醫生用的聽筒啦!

4 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

去產瞼有得聽丫~~ 我覺得似”火車聲“嗟﹗﹗﹗

Queen said...

我第一次超聲波都有聽過火車聲呀!好搞笑!

不過爸爸話佢隔住肚皮聽到海水聲喎⋯⋯

楊媽媽 yeungmama said...

個d會唔會係你個肚d腸發出嘅聲啊﹗﹗ (笑)

Queen said...

哈哈!我都係咁講,可能係胃酸0個0的聲!但佢話好似潛0左落水底會聽倒0個0的聲喎⋯⋯