Thursday, February 26, 2009

殺到0黎

今日收到份通告,公司正在處於Hiring Freeze狀態,不論是replacement或是new hire,都暫停招聘,直至另行通告為止。當經濟不景影響到政府部門,經濟就真係好唔掂啦!

舊Team那個好唔妥我的同事早前宣佈離隊,3月9號去另一個department了。消息還未公佈之前,舊老細已經親自靜靜雞邀請我apply番那個空缺。正式公佈之後,陸陸續續有人游說我返去做。唉,我而家份工咁梳乎,又點會想返去做那份一個頂兩個的工作呢?

好啦,遇着個hiring freeze,她的空缺暫時都不會岀posting,職位起碼懸空兩個幾月。我卻戥班舊同事慘,那個team沒有秘書兩日都不能正常運作,何況是兩個幾月!

好在已經唔關我事,我也愛莫能助!

No comments: