Tuesday, January 26, 2010

這個要買嗎?

沒錯是很有決心餵母乳,情況許可的話當然也prefer埋身餵。不過也考慮到現實生活,點都會有放低悠悠在家,然後自己跑岀去辦點事的時候。

那麼我需要買個泵嗎?

好多用家都說手動的很廢,泵到手軟都無兩滴。

電動的是不錯的選擇,不過價錢個range好大,百幾到四百不等,當中尤以Medela最受用家讚賞。

另外還可以租醫院用的,馬力比較強勁,不過租金也不便宜。

根據下圖的建議,應該是Swing或Mini Electric比較適合吧!

有人用過這兩款嗎?

3 comments:

楊媽媽 said...

我也是用mini electric的,是友人朋友送她沒用轉送給我;我覺得不錯。到feed糊仔時要pump奶都有用,可惜我那個外借中,不然那個motor用二手的無所謂,個頭買新的就好了。mini electric可用筆芯電,返到香港也用得;swing就可以無手使用,需要時能一邊鍡悠悠,一邊機扮twins,睇下實戰後個人需要再急call經手人去買喇!個個bb媽咪唔同架。

楊媽媽 said...

話時話,大肚班老師有無教你set餵奶寶座?我覺得幾work架~有手扶的chair+lots of cushions+腳踏,真係唔會餵到手軟,仲可以小眠下or上下facebook添!

Queen said...

唔⋯⋯呢個真係要睇清楚想清楚先買,開0左無得refund啦!

老師都有講過扶手椅+cushion+腳踏,不過佢又無提過咁樣可以多隻手岀0黎上吓網喎!哈哈!

我見過人一路行一路餵都得,真係技巧純熟呀!!