Monday, April 14, 2008

生個聰明寶寶

最近腦海裡常浮現帶小孩的情景!

或許是被連番恭喜之餘,例必會搭句「幾時生BB呀?」,聽多了,便日有所思夜有所夢。

小時候有著非常傳統的思想,好想18歲就結婚生仔。人越大,越要面對現實,越知道仔不是話生就生的。我不介意陀BB(雖然聽說會好辛苦),但暫時未能面對生仔的痛!

就算可以克服痛楚,也得待孩子的爸接受到才行。他真的很不喜歡小朋友,認為他們很嘈很煩厭。沒錯,我家小孩應該會是很嘈很煩厭那種,鬼叫他會得到媽媽的遺傳麼!

就算得到爸爸的遺傳也唔好得去邊,到時候爸爸一邊打機,一邊叫亞仔做功課,咪掛住打機,你認為有人會聽嗎?

所以,我不是不想生,而是有很多東西要顧慮。這個寶貝計劃,或許要擱置多幾年了!

3 comments:

Emily said...

陀b, 我感覺ok, 一d都唔辛苦(仲可追巴士, 的士返工), 生都唔係好痛, 因為開刀 (但我也有陣痛過, 因為個b大頭出唔到, 所以開刀), 教導是十級的辛苦, 尤其佢唔聽話及串咀嘅時候。但有了小朋友, 兩公婆情趣會多d, 如果佢聽話真的會超級鍚晒佢.....

Queen said...

開刀....聽講生的時候唔痛,之後傷口會好痛喎!係咪真0架?

Emily said...

ok啦!不過生完痾第一督便便是最十級辛苦, 因為我驚谷爆個傷口。
我開刀個傷口好低, 而且埋得好靚, 根本唔覺有個傷口係度, 可以著bikini添!