Sunday, April 6, 2008

熱切期待-日本蜜月之旅

經過一輪格價之後,終於book了東瀛遊的package!6月9號出發,HKD$3999包日航機票+兩晚池袋Sunshine City,6月16號大阪走搭18:10班機唔駛加錢!希望唔好比我搵到間更便宜的!

那位agent一再強調日本的Semi Double比一般雙人床細,係咪意味著我倆晚晚要扭到脆麻花咁先容納到?

接著便要work on行程嚕!先逛東京5日,第6日搭11:35機到大阪,第7日去神戶,第八日行outlet之後就返HK啦!

東京,Sanrio Puroland當然是主打!!Hello Kitty I'm coming~

翻開旅遊書,clip起的多數是食,玩買反而少,港人去掃的各大名牌更沒有份兒(至愛的Burberry及agnes b除外)!證明我真的愛吃多過愛穿(你話我點會減到肥吖)!

2 comments:

Emily said...

見您是瑪花個朋友, 介紹您睇"潮流東京"杜如風主持, 好正架!
等您唔使諗行程, 諗得咁辛苦, 佢有介紹那裡有好野食, 邊樹有平野買...等等。
我一家都會係6月10日出發去東京玩....慶祝我嘅生日同埋結婚週年紀念hoho....諗起都開心。

Queen said...

唔該晒你呀!希望你0地都玩得開心0的啦!或許我0地會0係東京街頭撞到!

Happy Birthday and Happy Anniversary~~