Sunday, April 13, 2008

曾幾何時⋯估唔到⋯

曾幾何時,該是5年前吧,爸爸跟我說那家衛生局的職員好疏乎,每天10點幾便到咖啡店break,一break就是半個鐘。他說如果我找到份咁0既工就好啦!

那時我說:「政府工喎,話搵就搵呀?咁易咩?」

估唔到,我就在那個office上班(可是咖啡店沒有了)!


曾幾何時,該是10年前吧,花師奶散步回來,說認識了街口轉角那家的太太,她的兒子還跟我上同一所學校!

那時我說:「哦⋯我識佢,同我一班的,不過佢唔講0野0架!我唔會同佢做朋友0架喎!」

估唔到,我下個月要跟這個人結婚!而「街口轉角那家的太太」,正是花師奶的親家!


話,真的不能說得太盡!

2 comments:

Emily said...

做您朋友的人, 都會覺得您幾攪笑~

Queen said...

真的嗎?但願如此啦!