Saturday, April 18, 2009

運動褲不一定要着來做運動

我說想買條lululemon運動褲。

他說我唔做運動買條咁貴0既褲做乜?

我說運動褲不一定要着來做運動的,可以就咁着岀街。

他說就咁着岀街唔駛買條過百元的。

我說lululemon的着得好舒服,也許買條貴的會逼到自己做運動。

他說我會做運動先算。

我不管!我就是要買!今天收到份Gift Certificate,明天就去買!

況且女人買0野需要理由需要有用嗎?

1 comment:

楊媽媽 yeungmama said...

又會甘岩嘅...

早排我帶阿仔去上堂時見度個媽媽著條幾好睇﹐easter去到eaton center八掛一下﹐我老公又係話成百蚊條買黎做乜 (佢話uniqlo都係$100蚊﹐不過港紙窩...... -___-'''')

或者﹐男人都是這樣的吧﹖