Friday, October 16, 2009

產假

總是會有人問,還在返工嗎?放產假未呀?就是三個月肚時都已經有人在問!

喂!才剛五個月而已,哪來咁好福利呀?況且我份工雖然可以好忙,但還不至於操勞到大着肚子做不來。

今次港日遊是拿年假而已,也不過是三個星期,放完假還要返多三個月才正式放產假喔!

至於產假嘛,目前打算2月16日(過完Family Day長週末)就開始,嚴格來說是農曆年就開始放嚕!

因為爸爸也想放一個月,我就只可以放11個月嚕。唯有用年假補上,才可以放足一年。

頭半年還好,公司在政府福利金以外再補貼到人工的75%。之後半年就只靠政府的每週$413過活,還要扣稅呢!

唉,好窮!

2 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

有半年就好好喇﹐我個時得六星期咋﹗﹗﹗

無幾耐d人就會問你﹕
- 你肯定裡面得一個﹖個肚好大窩﹗ (但又唔見有人讓座過你﹗)
- 瞓得好唔好丫﹖ (唔好係咪可以今日唔返工先﹖)
- 準備好XX/XX/XX未丫﹖ (未係賣你送比我先﹖)
- 等等﹐等等 煩爆﹗

無法﹐大家無野好講嘛﹗ 不過我有舊同事真係夠膽死話自己好唔舒服囉short/long term disability早早放假去﹐死未﹖﹖﹖

Queen said...

有個差唔多日日見的同事,見親都話:你個肚越來越大喎!真係越來越似大肚婆!

(哎呀,難道會越來越細麼??我又不是假扮的!)

真係唔知點回應好!