Thursday, June 5, 2008

海洋公園自由行+K Buffet

今日天氣還好,抽起條筋去海洋公園。其實上次返香港已經想去,可是沒機會!今次終於可以拜訪水母館及看看樂樂盈盈,可是因為相機沒電,拍不了幾多張照片!最後還是下雨了!還是叫我做Little Miss Rainy好了!

夜晚約了Karen、Maggie一干人等去唱K。之前Maggie誓神劈願話要book房,難得有人自動獻身,何樂而不為?我們還千叮萬囑她唔好留自己名,起碼就算她一如以往地遲到的話,我們也可以先開房。

我和唐生先到,可是試勻咁多人個名都找不到booking,由於歐陽小姐未放工,便打給陳小姐。

我:喂,知唔知Maggie用咩名book房呀?無佢個名喎!
Karen:我0地叫0左佢唔好用自己名book0架嘛,你試吓我0地0的名啦!
我:試過啦!無呀!
Karen:你0係邊呀?有無去錯呀?
我:安達CEO嘛!
Karen:咩安達CEO呀?我唔知叫咩名,總之要落一層0架啦!
我:係呀,再落多層有間富臨0架嘛!
Karen:咩富臨呀?我唔知喎,總之向住條馬路,有噴水池0既!
我:有噴水池呀,仲有間匯豐0架嘛,我而家咪噤緊錢囉!
Karen:(越講越confuse)有匯豐0架咩?你有無去錯呀?
我:(開始動搖)應該係安達啦,CEO嘛,有K Buffet嘛!
Karen:棟0野紅色0架喎!
我:紅色同灰色嘛!咁咪即係安達CEO囉!

之後還繼續糾纏了好耐,然後櫃台姐姐突然同我講話尖東仲有一間Neway,都有K Buffet。此時,歐陽小姐來電了。

Maggie:喂,我係用我個名book0架喎!
我:無喎,搵唔到呀!你book邊間0架?
Maggie:尖東囉!
我:個姐姐話尖東有兩間喎!
Maggie:(驚訝!)吓?咁有buffet食0個間囉!
我:兩間都有0架!
Maggie:咁呀?我問吓先!

當然,她後來發現自己book了港晶中心那間,還叫我立刻行過去。其實我和陳小姐都一致認為我們一直說的都是安達CEO,不過因為book了房有折,我們進退兩難,於是我又打比陳小姐。

我:喂,Maggie話book0左港晶,叫我而家行過去喎,我都唔知0係邊!
Karen:你咪聽佢講,總之唔好郁,我而家book房,你一陣等埋我0地先入去!

如是者,擾攘了差不多一個鐘,我們才有得入去!結論是,歐陽小姐到目前為止仍未辦妥過一件事!不過嘛,朋友間總需要一個懵懵0地的角色,謝謝她一直把這個角色發揮得淋漓盡致!

No comments: