Friday, September 14, 2007

醫生與我

想約個時間看我的靚仔醫生一點也不易,試過一次星期三打去約,秘書小姐說最快的appointment要下個禮拜三!今天本也不打算看他,反正傷風感冒看醫生也幫不了甚麼。

因為某些原因我要到他的醫務所pick up點東西,趁著今天不上班便走一趟。去到的時候,向來與我關係良好的秘書小姐Amy跟我打起招呼來,還翻查appointment book找我的名字,以為我是來看醫生的,於是我便誠實起來,順便博一舖。


我:我冇booking㗎,嚟pick up嘢之嘛!我都想有book到呀!
Amy:我記得你呢幾日有book到𠺝!
我:下個禮拜三吖嘛,睇報告呀!.... 佢今日有冇cancellation呀?
Amy:冇喎.... 你係咪想....
我:係呀,我就嚟死啦!
Amy:要等㗎𡃓!你好快㗎下話?
我:梗係啦,我想lor藥之嘛!
Amy:唔好呃我喎!
我:幾時有呃過你吖!

於是,成功博到舖的我便乖乖地坐在一旁等。今天也不算太忙,結果等候時間比平時book咗的還要快!

靚仔醫生:你今日個樣同平時唔同喎!對眼dup到得番一半,又唔係咁多嘢講!
我:係呀,今日真係病吖嘛!
靚仔醫生:之前嗰啲假㗎?
我:唔係,不過嗰啲唔會影響精神吖嘛!
靚仔醫生:你今日患咗精神病呀?
我:係呀,係咪冇得醫啦?

回家煮個通粉吃後便準備倒頭大睡,可是剛睡著的一剎那,電話便開始響個不聽。接過第四通電話後便放棄午睡,之後,電話便沒再響過了!勁吹漲!

No comments: