Monday, August 23, 2010

想回到過去

產假放了一半,忽然好懷念返工的日子。

返工的時候,就算幾忙都好,總可以take個break、放個lunch。唔係幾舒服嗎?打一通電話就可以倒頭大睡。做到謝了,咪take vacation去吓旅行囉!

由於工作性質是服務為主,同事老細也會唔該前唔該後。沒錯間中是會受氣,但總算樂多於苦嘛!

至於湊仔,除了沖涼訓覺以外,就沒有私人時間,連午飯也要吼人午睡才有機會快快手吃,搞到日日食無定時!

最重要係,湊得好做得對是應份的,有誰會留意到,更別說會appreciate了!可是只要有丁點甩漏,就會被放大百倍。外人的批評意見,我慢慢學會過濾了。可是……

難道家庭主婦的appraisal就像考車牌一樣,做到的項目留空,未能達標的就打個交叉嗎?

也許我天生不是當少奶奶的材料,更沒有這個福份,我還是prefer回到備受尊重的工作崗位上!

2 comments:

楊媽媽 said...

Take it easy ... 有需要的話放低個女比阿媽﹐甚至比我﹐休息一下~ 女王媽媽只是累了﹐不給你見寶寶一陣子你左會掛住她不捨得要回到從前了 =)

Queen said...

其實我比起其他全職媽媽已經好好多啦,悠悠每個weekend都會去公公婆婆度過一晚夜,起碼可以鬆一鬆!不過令我辛苦0既唔係個女⋯⋯或者我應該跟埋個女去娘家過一晚夜先真係叫做放假!v__v