Saturday, November 14, 2009

09港日遊之讓座

是我一直想得太壞,還是我比較幸運?

在香港的兩個星期裡,起碼試過四次被讓座。讓我的,全都是女的!

最好笑是第一次自己搭港鐵,抽着一大袋戰利品在沙田站上車。車廂裡人不太多,只是沒位坐而已。離遠有個賓賓向我招手,示意要讓我坐。未幾站在離我不遠的(三十來歲)後生仔便朝著賓賓的方向走,一定是以為那位好心的賓賓想讓他坐嚕!好在他回頭看到我,於是便停下腳步,不然我都唔知同唔同佢爭好!

其實大肚子不一定因為走累了才要坐,而是怕架車急停時失去平衡會站不住腳。試想像在肚子上綁著一個十幾磅兼且裡面會動的保齡球,該不會很好受吧!

所以呢,可以的話就讓一讓吧!

9 comments:

楊媽媽 yeungmama said...

朋友找到我隻yoga DVD,及執了些衣物和用品出來﹐你可以睇下唐生有無時間得閒黎囉嗎?

Queen said...

好呀好呀,放在老地方還是要入屋囉呀?

楊媽媽 yeungmama said...

隨你喜歡都可以啊 : ) 有一個尿片箱+一小袋

楊媽媽 yeungmama said...

如你喜可以囉埋架車仔去喔﹐甘就一定要入屋先得喇。不過車用籃仔仲未返來﹐要等到一月。

Queen said...

好呀,咁我0地放工0黎吖。你邊日方便大概5:45會0係屋企?

十萬個唔該晒!!!!

楊媽媽 yeungmama said...

我星期二走喇﹗要我係企的話得返聽日(星期一)咯﹗

Queen said...

係喎係喎!咁我聽日放工0黎啦!

楊媽媽 yeungmama said...

出左d問題~~~~~~~~

架車儲存途中甩左一個parts,唔知去左邊﹐以家開度﹐收唔返丫 @_@''''''''''

Queen said...

相信我要開始將你借比我0既物品做個登記,咪我驚還漏0左!

另外,Hello Kitty0個幾個套係點用0既呢?