Friday, November 23, 2007

你是不是該安靜的走開

慣常午飯的food court內有家味道不錯的店子,本來好想多多幫襯的,可是那位bi li ba la的收銀姨姨卻煩得令我卻步。

上次買了個担担麵,她已千叮萬囑我要把碗底下的醬刮起來,我當然有照做啦!吃到一半的時候,她竟然從店面跑出來,說我還未刮得徹底。唉,我就是喜歡不太杰的湯底嘛!

今天打去order時,本來一碗麵只需用幾秒時間落單,最後:

我:唔該一個酸辣雲吞湯麵丫。
她:唔…酸辣湯麵係咪?
我:酸辣雲吞湯麵喎!
她:酸辣雲吞,即係唔要麵呀?
我:唔係…酸辣雲吞湯麵呀。
她:哦,嗰個係$5.99 o架喎。
我:OK!(心諗:食唔起呀?)
她:15分鐘ㄚ。
我:轉頭o黎,bye bye!

到取時,她又o黎了:

我:頭先打o左o黎o架。
她:係咪酸辣雲吞湯麵呀?
我:係!
她:好大碗o架喎,你食唔食得晒呀?
我:食唔晒o架!(心諗:你有得比我嗌半碗咩?)
她:哦,咁如果真係食唔晒呢就… … … (下刪五千字)

其實,那家店的食物水準確不錯,只是如果可以安靜點吃就比較好!


另外,剛發現架車的油缸已達谷底。這架車最大問題是肚餓時不會發出B或叮的聲響,只會默默地亮起黃燈,到被我發現時已經餓壞了。

No comments: